Podsumowanie

Unikaj jedzenia jako recepty na walkę z problemami.

Kiedy sprawy nie idą najlepiej, łatwo jest poddać się pokusie jedzenia dla przyjemności. NIE RÓB TEGO. Postaraj zająć się czymś innym, co sprawi, że poczujesz się lepiej. Jeśli musisz jeść, jedz rozsądnie. Zdziwisz się jak owoce i warzywa mogą poprawić nastrój. Przy użyciu sokowirówki można szybko przyrządzić smaczne i zdrowe napoje, które zaspokoją głód.

Kontroluj wielkość porcji.

Prawidłowa wielkość porcji pomaga utrzymać niską wagę. Zwracaj na to uwagę, szczególnie wtedy, jeśli ktoś inny serwuje Ci posiłek. Jeśli będzie zbyt obfity, zjedz tylko tyle ile powinnaś/nieneś. Nie czuj się w obowiązku aby zjadać wszystko. Jedzenie z małych talerzy pozwala łatwiej kontrolować ilość spożywanego pokarmu.

 

Postaw na aktywność.

Regularna aktywność fizyczna sprawi, że będziesz się czuć dobrze zarówno fizycznie jak i psychicznie. Spowoduje przyśpieszenie spalania kalorii, poprawi wydolność układu krążenia, jak również spowoduje poprawę Twojej sylwetki. Nie będzie dziełem przypadku, że ze wszystkich stron będziesz słyszeć komplementy.
 

 
Kalkulator BMI
Twoja waga
kg
Twój wzrost
m
Wynik
Kategoria
Wyszukiwarka klinik